Wie zijn wij?

Katholieke basisschool De Lettertuin

Van harte welkom op KBS De Lettertuin. U bent welkom en bovenal zijn de kinderen welkom. Voor uw en onze kinderen zetten we ons in om ieder schooljaar vruchtbaar en onvergetelijk te maken. Dit doen we met elkaar, want Samen komen we verder!

Onze school heeft zo’n 200 leerlingen verdeeld over 9 groepen. De groepen zijn homogeen samengesteld. Dit houdt in dat groepen per leerstofjaar zijn ingedeeld. Dit geldt voor de groepen 3 t/m 8. De groepen 1/2 zijn heterogeen samengesteld; deze groepen zijn gecombineerd.
Bent u geïnteresseerd in een kennismaking of heeft u na het lezen vragen over het onderwijs op onze school, dan nodig ik u van harte uit om een afspraak te maken en langs te komen. U kunt een afspraak maken met de directeur via dir.lettertuin@skofv.nl.

Wij horen bij Scholengroep Katholiek Onderwijs Flevoland en de Veluwe, voor meer informatie klik hier.